Neden Biltem

• Modern Dans Bölümü
  • Son Sistem Belişim ve Teknoloji Yazılım Odası
  • Akıllı Sınıflar
  • Ön, Arka ve Yan Bahçeler (900 Metre Kare)
  • Mescid (Kız-Erkek)
  • Etkinlik Odası
  • Arka Bahçe Mini Basketbol ve Voleybol Sahası ile gerek öğrencisine nefes aldıran gerek sanatla buluşturan gerekse bilimle yoğuran bir kapasiteye sahibiz.
Çünkü Başarıya Uzanan İlkelerimizi Multidisipliner Yaklaşımımıza Borçluyuz
  • Güvenlik
  • Hijyen
  • Disiplin olmazsa olmazımızdır.
  • Ulaşım (Okulun Yakın ve Uzak bir çok noktasında Güvenli Servis Hizmetimiz)
  • Yemek (Okulumuzda Diyetisyen Eşliğinde Hazırlanan Öğle Yemeği ve Kantin Hizmeti) maksimum düzeyde hassas olduğumuz konulardır.
  • Psikolojik Danışma ve Rehberlik
  • Grupla ve Bireyle Psikolojik Danışma
  • Veli, Öğrenci, Tüm Yönetim Kadrosu, Öğretmen, Servis ve Kat Görevlileri Dahil Olmak Üzere Bilgilendirici ve Geliştirici Seminer Planlaması.
  • Öğrenci ve Öğremen Bilgilendirme Kitapçıkları
  • Bireysel Zaman Yönetimi ve Akademik Başarı Çizelgesi Görüşmeleri
  • Veli ve Öğrencilere Yeni Sınav Sistemi Bilgilendirme Seminerleri
  • Meslek Tanıtım Günleri
  • Atılganlık, Özgüven ve Motivasyon Eğitimleri
  • Öğrenci Koçluğu ise öğrencilerimiz ve ailelerimiz arasında kurduğumuz asla yıkılmayacak en sağlam köprülerimizdir.
Çünkü Bilime Odaklı Eğitime Önem Veriyoruz

Kodlama-Yazılım- Robotik Teknoloji alanlarında verdiğimiz eğitim ile arkasında durduğumuz BİLİM LİSESİ kavramını layıkıyla yerine getiriyoruz. Alanında uzman eğitimcilerimiz bu yolda en büyük destekçilerimiz.

Çünkü Sanata ve Spora da Bilim Kadar Önem Veriyoruz

Bir uygarlığın gelişmesindeki en büyük etkenlerin sanat ve bilimden geçtiğinin bilincinde olup, ebru, kara kalem, heykel, yağlı boya, vitray, modern dans, tiyatro, akıl oyunları, okul korosu, gi̇tar, saz, yan flüt, halk dansları, kültür sanat günlerinin yanı sıra bir okulumuzu “yaşam merkezi” ne dönüştürmek amacı ile Cep Sineması sistemi ile daha verimli zamanlar geçiriyoruz.

Eğitim sürecinin monotonluktan uzak geçmesi için görsel ve işitsel ortamda eğitim verilmesini sağlayarak, öğrencilerin sosyalleşmesine yardımcı oluyoruz.

Okçuluk, yüzme, basketbol, voleybol, salon futbolu, masa tenisi, kort tenisi badminton, jimnastik ve atletizm alanlarında, seçimi beli̇rlenen tarihte öğrencinin bi̇reysel yetenekleri̇ göz önüne alınarak, kulüp tanıtımları yapıyoruz.

Okulumuzda beden eğitimi derslerinde ve branşlaşma adına spor kulüplerimize önemli hizmetlerde bulunmak amacıyla “ Kapalı Spor Salonu”na sahibiz.

Çünkü Soysal Sorumluluklarımızın da Farkındayız

Biltem koleji olarak ülkemizin ve dünyamızın daha yaşanılabilir olması gerektiğine inanıyor ve bu bilinçle toplumda fark yaratmak adına sosyal sorumluluk projelerine okulumuzun her ayağında yer veriyoruz. Proje önerileri ve uygulamaları öğretmenlerimiz rehberliğinde öğrencilerimiz tarafından hazırlanıp uygulanmaktadır.

Çünkü Başarının Sırrının Okumaktan Geçtiğini Biliyoruz

Biltem öğrencileri için özel olarak tasarlanmış kütüphanemizle, bilgilerin ezberletilmesi üzerinde odaklanmaktan vazgeçip, bilginin nasıl bulunacağı ve nasıl kullanılacağı üzerinde daha çok vurgu yapıyoruz. Kolejimiz kütüphanesi bilgi edinme ,anlama, hayal kurma ve eğlenme amacıyla bilgiyi kullanma, yaratıcılığı sağlama deneyimlerini oluşturacak fırsatlar sunmaktadır. Her bir yeni kitap ile Başkentin Bilim Okullarında yeni keşiflere.

Çünkü Başladığımız Yerden Ziyade Varacağımız Yere Önem Veriyoruz

Akademik değerlendirme sınavları (ADS) kurum öğretmenlerimiz tarafından 15 gün içerisinde işlenen tüm kazanımları kapsayacak şekilde hazırlanarak uygulanacak ve anında veli bilgilendirmesi yapılacaktır. Uygulanan ADS sınav sonuçları ölçme değerlendirme birimimiz tarafından analiz edilerek öğrencilerimizin birebir, mini grup ve sınıf etütleri planlaması yapılacak ve yine veli bilgilendirme sistemimizden velilerimiz bilgilendirilecektir.

Sınav hazırlık gruplarımız (11-12) sınava bi̇r ay kala yoğunlaştırılmış etüt programları (soru çözüm kampları, konu anlatım kampları, birebir eksik tamamlama ve motivasyon çalışmaları) ve okul içi- okul dişi otel kampları uygulanacaktır.

Yabancı dilde interaktif sistemlerle 5 yönlü eğitim verilecektir. öğrencilerimiz sosyal hayatta kullanabilecekleri bir dil edinimi alıp, tüm süreçlere dahi̇l edilecektir. Ayrıca 2. Yabancı di̇l (Fransızca) fırsatıyla günümüz global dünyasına daha fazla entegre olacaklar. Yabancı di̇l kullanımıyla drama ve tiyatro çalışmaları okul içi sözlü sunumlar. Yıl sonu dil geceleri ve etkinlikleri.

Ölçme Değerlendirme (Okulun Tüm Sınıflarına Ayda 1 Deneme Sınavı, Sınav Gruplarına Ayrıca Seri̇ Denemeler Yaptırılacaktır.) ADS Ve Deneme Sınavlarının Yani Sıra Anlaşmalı Yayımlarımızın Ve öğretmenleri̇mi̇zi̇n Hazırladığı Konu Tarama Sınavları Eğitim Takvimimiz Dahilinde Uygulanacaktır.

Çünkü Mutlu Anılar Biriktiriyoruz

Eğitimin Veli, Öğrenci ve Öğretmen İşbiliği Ayağı

Veli Bilgilendirme Sistemi EYOTEK

Ev Ziyaretleri

Pazar Kahvaltısı ve 5 Çayı Organizasyonları

Veli Spor Müsabakaları (Veli, Öğrenci Kampları) ile aramızdaki bağı sosyal ve bilgilendirici aktivitelerle güçlendirdiğimiz, bir çok mutlu anı biriktirdiğimiz en özel zamanlarımızdır.

Okuyan okul projesi, kolejimizde belirlenen saatlerde öğrenci , öğretmen ve personel ile birlikte kitap okuma çalışması yapıyoruz.

Yurt içi ve yurt dışı geziler (etkinlik takvimine ve ders içeriklerine uygun olarak, yaparak yaşayarak öğrenmeyi destekleyici alan gezileri – şirket gezileri – sınav gurubuna yönelik şehir içi ve şehir dışı gerektiğinde ise yurt dışı üniversite kampüs tanıtım gezileri düzenliyoruz.